Wójt Gminy Morawica ogłasza pisemny przetarg nieograniczony (ofertowy) na sprzedaż wymienionych niżej nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie geodezyjnym Bieleckie Młyny w terenach budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego, uwidocznionych w księdze wieczystej KW 53808
L/p |
Oznaczenie nieruchomości, numery działek |
Powierzchnia nieruchomości (m2) |
Cena wywoławcza (zł) |
Wadium (zł) |
l. |
35/58, 35/60 |
1078 m2 |
26.950,00 zł +VAT |
2.695,00 zł |
2. |
35/65, 35/67, 35/81 |
1506 m2 |
37.650,00 zł +VAT |
3-765,00 zł |
3. |
35/63,35/23 |
1967 m2 |
49.175.002i +VAT |
4.918,00 zł |
4. |
35/73,35/64 |
1134 m2 |
28.350,00 zł +VAT |
2.835,00 zł |
5. |
35/77,35/79 |
989 m2 |
24.725,00 zł +VAT |
2.473,00 zł |
6. |
35/52 |
1442 m2 |
36.050,00 zł +VAT |
3.605,00 zł |
7. |
35/53 |
1429 m2 |
35.725.00 zł +VAT |
3.573,00 zł |
Wadium - z określeniem nieruchomości, której dotyczy - należy wpłacić w terminie do 26 lipca 2004 r. (poniedziałek) do godz. 12°° w kasie rut. Urzędu Gminy.
Pisemne oferty z proponowaną ceną netto + VAT dotyczącą określonej nieruchomości należy składać w Urzędzie Gminy w Morawicy (pokój nr 6) w terminie do 26 lipca 2004 r. (poniedziałek) do godz. 1215.
Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium.
Oferta powinna zawierać:
1. imię, nazwisko i adres oferenta albo firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna
2. datę sporządzenia oferty
3. oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń
4. określenie nieruchomości (numery działek), której dotyczy oferta
5. oferowaną cenę i sposób jej zapłaty
6. dowód wpłaty wadium
Nieruchomość można oglądać w dniu 22 lipca 2004 r. (czwartek) o godz. 1000 po wcześniejszym zgłoszeniu do Urzędu Gminy w Morawicy (pokój nr 17).
Przetarg odbędzie się 30 lipca 2004 r. (piątek) a godz. 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Morawicy.
Wadium ulega przepadkowi na rzecz gminy Morawica w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
Do ceny netto działki osiągniętej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 22%.
Kandydaci na nabywców nieruchomości budowlanych wyłonieni w drodze pisemnego przetargu nieograniczonego, pokrywają również koszty oszacowania tych nieruchomości w wysokości 43,00 zł dla jednej nieruchomości.
Zastrzega się prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
URZĄD GMINY W MORAWICY zakupi (używane) następujące instrumenty:
- Klarnet B - 1 szt.
- Sakshom altowy - 2 szt.
- Trąbka B - 3 szt.
- Bęben marszowy - 1 szt.
- Czynele marszowe - 1 kpl.
- Werbel marszowy - 1 szt.
- Sakshom tenorowy - 2 szt.
Oferty prosimy kierować na adres Urzędu w terminie do 30 listopada 2004 r.
Urząd Gminy w Morawicy
ul. Kielecka 38
26-026 Morawica
tel. (41) 31 17 610 faks 31 14 690
ZARZĄDZENIE NR 112/04
WÓJTA GMINY MORAWICA
z dnia 30 grudnia 2004 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych gminy zleconych przez Gminę Morawica do realizacji organizacjom pozarządowym i innym podmiotom
Na podstawie rozdziału 4 pkt. 4 załącznika do Uchwały nr VI/53/04 Rady Gminy w Morawicy z dnia 29 sierpnia 2004 r. w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Morawica z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych zleconych przez Gminę Morawica do realizacji organizacjom pozarządowym i innym podmiotom, o treści stanowiącej Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikom Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji Gminy w Morawicy.
§ 3
Ogłoszenie, o którym mowa w § 1 umieszcza się w regionalnej i lokalnej prasie, Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Morawicy ul. Kielecka 38.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W ó j t G m i n y M o r a w i c a
na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
(Dz. U. 2003 r. nr 96, poz. 873)
ogłasza otwarty konkurs ofert
na wsparcie realizacji zadania publicznego w zakresie:
„Krajoznawstwa oraz wypoczynku
dzieci i młodzieży”
Do otwartego konkursu ofert mogą przystąpić:
v organizacje pozarządowe,
v osoby prawne, jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach sumienia
i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego,
v jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane, prowadzące działalność pożytku publicznego odpowiednio do terytorialnego zakresu działania Gminy Morawica.
1. RODZAJE ZADAŃ:
1) Organizacja wypoczynku dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej w Morawicy
w roku 2005,
2. WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW PUBLICZNYCH PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZADANIA:
1) 2000 zł
3. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI:
Ze zgłoszonych ofert na realizację zadania zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta,
w trybie otwartego konkursu ofert przeprowadzonego w oparciu o przepisy ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
(Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.). Wybranemu podmiotowi po podpisaniu umowy zostanie udzielona dotacja.
4. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA:
Termin realizacji zadania: do 20 grudnia 2005 r. Warunki realizacji zadania zostaną określone w odpowiedniej umowie.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie krajoznawstwa oraz wypoczynku dzieci
i młodzieży” w pokoju nr 16 Urzędu Gminy w Morawicy do 16 czerwca 2005 r.
6. TERMIN, KRYTERIA I TRYB WYBORU OFERT:
Wybór ofert nastąpi w terminie 7 dni od daty jej złożenia. Przy wyborze ofert brana będzie pod uwagę:
a) celowość i zasadność zadania,
b) wiarygodność oferenta,
c) czas istnienia stowarzyszenia, fundacji,
d) warunki formalne.
7. DODATKOWE INFORMACJE:
Szczegółowe informacje na temat konkursu można uzyskać w Referacie Kultury, Promocji
i Sportu Urzędu Gminy w Morawicy (pokój nr 16), tel. 311-46-91 lub 311-46-93 w. 31.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Morawicy
ogłasza nabór na stanowisko
Referenta ds. świadczeń rodzinnych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych
oraz zaliczki alimentacyjnej
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- specjalizacja z organizacji pomocy społecznej;
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych;
- znajomość ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce
alimentacyjnej;
- umiejętność obsługi komputera (obsługa aplikacji biurowych w zakresie obsługi
świadczeń rodzinnych);
Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w GOPS min. 4 lata;
- dobra organizacja pracy;
- samodzielność, komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- dyspozycyjność;
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz
zaliczki alimentacyjnej;
- zastępstwo pracownika d/s świadczeń rodzinnych w czasie urlopu lub choroby;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia dowodu osobistego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, w przypadku wyboru
kandydata – zaświadczenie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji;
- życiorys (CV)
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- referencje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w terminie do 27.12.2005r. pod adresem Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica z dopiskiem: dot. naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczki alimentacyjnej
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
WÓJT GMINY MORAWICA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
bibliotekarz (1/2 etatu)
UWAGA
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie wpłyneła żadna oferta spełniająca wymogi formalne.
Termin składania dokumentów został przesunięty do dnia 22 lipca 2006r.
Wójt Gminy Morawica ogłasza sprzedaż samochodu pożarniczego marki „STAR” 266 nr rejestracyjny KJH 0998.
Cena minimalna 64.400,00 zł /słownie sześćdziesiąt cztery tysiące czterysta złotych/.
Oferty prosimy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Morawicy ul. Kielecka 38 – pokój nr 19 w terminie do dnia 21 lipca 2006 r. godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dn. 21 lipca 2006. o godz. 11.10 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy – pokój 13.
Szczegółowych informacji udziela Pan Krzysztof Strójwąs – pokój nr 19, tel. (041) 31 14 692 w 237.
06.10.2006 r. (piątek) 1400 - 1800
09.10.2006 r. (poniedziałek) 1300 - 1800
10.10.2006 r. (wtorek) 1300 - 1800
11.10.2006 r. (środa) 1300 - 1800
12.10.2006 r. (czwartek) 1300 - 1800
13.10.2006 r. (piątek) 1300 - 2400
16.10.2006 r. (poniedziałek) 1400 - 1800
17.10.2006 r. (wtorek) 1300 - 1800
18.10.2006 r. (środa) 1400 - 2400
Wójt Gminy Morawica ogłasza sprzedaż samochodu pożarniczego marki STAR 266
nr rej. KJD 3214 , rok produkcji 1977.
1. Stan techniczny pojazdu: pojazd utrzymany w gotowości bojowej
2. Z przedmiotem sprzedaży można się zapoznać w Ochotniczej Straży Pożarnej w Obicach po uprzednim uzgodnieniu z osobą uprawnioną do kontaktu.
3. Uprawniony do kontaktu w zakresie udostępnienia przedmiotu do oględzin oraz informacji odnośnie sprawności technicznej - Pan Zawadzki Stanisław tel. (041) 3118-732 oraz Pan Śnioch Jerzy tel. 608186713.
Uprawniona do kontaktu w zakresie trybu sprzedaży – Pani Edyta Chłąd tel. (041) 3114-692, 693 wew. 233.
4. Cena pojazdu: 20.000zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy).
Nabór na kandydatów na rachmistrzów odbywa się w okresie od 15 czerwca 2020 r. do 08 lipca 2020 r.
Na terenie Miasta i Gminy Morawica liczba rachmistrzów terenowych do wyłonienia - 3.
Informacje dodatkowe dla osób składających oferty
Kandydat na rachmistrza obowiązkowo musi odbyć trzydniowe szkolenie z organizacji, metodologii, promocji spisu, ochrony danych osobowych oraz obsługi aplikacji do realizacji spisu na urządzeniu mobilnym. Szkolenie będzie odbywało się w formie e/learningu oraz tradycyjnej. Kandydaci na rachmistrzów terenowych podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługują się własnym urządzeniem mobilnym z dostępem do Internetu.
Termin szkolenia 3.08.2020r. – 11.09.2020 r. Szkolenie jest bezpłatne, odbędzie się na terenie powiatu kieleckiego. Nie są zwracane koszty dojazdu na szkolenie.
Szkolenie zakończone będzie egzaminem testowym w formie elektronicznej, sprawdzającym wiedzę merytoryczną i przygotowanie do wykonywania czynności zbierania danych przy wykorzystaniu urządzenia mobilnego. Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
Po uzyskaniu statusu rachmistrza, zobowiązany jest on do przesłania za pośrednictwem e-mail na adres urzędu statystycznego zdjęcia w formacie .jpg do identyfikatora rachmistrza spisowego oraz innych danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia.
Rachmistrz terenowy wykonuje czynności w ramach prac spisowych na podstawie umowy zlecenia zawartej z Dyrektorem Urzędu Statystycznego w Kielcach. Wynagrodzenie rachmistrza ustala się jako iloczyn stawki wynoszącej 37 zł brutto i liczby przeprowadzonych bezpośrednich wywiadów z użytkownikiem gospodarstwa rolnego, skutkujących prawidłowym spisaniem gospodarstwa rolnego. W przypadku wywiadów telefonicznych stawka za przeprowadzony wywiad wynosi 20 zł.
Przy zbieraniu danych rachmistrz posługuje się umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem rachmistrza spisowego.