Gmina Morawica 26-026 Morawica ul. Kielecka 38 woj. świętokrzyskie,
tel.(041) 31-14-692Fax.(041) 31-14-690,ogłasza przetarg nieograniczony na: Przebudowa drogi gminnej ul. Jodłowa i ul. Czeremchy w Bilczy
Wspólny Słownik Zamówienia:45.23.31.20-6
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamowienia:2007.05.31
Kryteria wyboru oferty: Cena 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Morawicy, 26-026 Morawica ul. Kielecka 38, pok.19 lub pobrać z plików w rozszerzeniem .pdf znajdujących się w zakładce „więcej”
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Krzysztof Strójwąs tel(041) 31-14-692 w 253, fax.(041) 31-14-690.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Morawicy 26-026 Morawica ul.Kielecka 38. pokój 19
Termin składania ofert upływa dnia 2006.10.16 o godzinie 11,00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego :Urząd Gminy w Morawicy, 26-026 Morawica ul Kielecka 38,pok.13 w dniu 2006.09.16 o godz.11,30.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
W przetargu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki;
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na roboty w zakresie budowy dróg oraz wartość zamówienia min 12000 000 PLN, co potwierdzą referencjami od uprzednio zamawiających
b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane(branża drogowa), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
c) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej
3) znajdują. Się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu iż zapłata za faktyczne wykonanie zakresu robót dokonywane będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 50% wartości składanej oferty
c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ,o którym mowa w art.22,ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówienia publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ust. 1i 2
Zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu( wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Z.U.S lub K.R.U.S potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu( wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy( w wysokości 50% wartości składanej oferty brutto) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Wykaz zamówień (minimum2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania na roboty drogowe.
Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień
Informacje z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p4-8 ustawy(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.. 24 ust 1 p.9 ustawy( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty)
Wadium w wysokości 30 000,00 PLN.
Poniżej znajdują się pliki z załącznikami do przetargu.
-Plik „Szczegółowa specyfikacja techniczna.zip” jest w formacie .zip
Do rozpakowania go można pobrać darmowy program 7-Zip ze strony internetowej
http://www.pobieralnia.pl/redir.php?u=http://www.7-zip.org/alpha/7z443a6.exe
-Pliki z przedmiarami robót są w formacie .pdf
Do obsługi formatu potrzebny jest darmowy program Acrobat Reader można
go pobrać ze strony producenta
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html