ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica,
tel. (041) 31 14 692, fax (041) 31 14 690
ogłasza przetarg na
SPRZEDAŻ SAMOCHODU POŻARNICZEGO marki „STAR” 266,
Nr rej. KJH 0998, rok produkcji 1978
Stan techniczny pojazdu: pojazd utrzymany w gotowości bojowej.
w Brudzowie po uprzednim uzgodnieniu z osobą uprawnioną do kontaktu
z oferentami.
2. Kontakt w sprawie przetargu
- Uprawniony do kontaktu z oferentami w zakresie udostępnienia przedmiotu przetargu do oględzin oraz informacji odnośnie sprawności technicznej: Krzysztof Rożkiewicz
tel. 691658862 – OSP Brudzów.
- Uprawniony do kontaktu z oferentami w zakresie postępowania przetargowego: Agnieszka Świt -Urząd Gminy Morawica pokój Nr 5 tel. (041) 31 14 692 w. 233 .
3. Wadium
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w wysokości 3.220,00 zł.
które należy wpłacić gotówką w kasie Urzędu Gminy do dnia 10. 08.2006. do godz. 10:00.
Wpłata wadium oznacza przyjęcie warunków przetargu.
Wadium uczestnika, który wygra przetarg zalicza się w poczet ceny nabycia samochodu, natomiast wadium pozostałych uczestników będzie do odbioru w kasie Urzędu Gminy w dniu 10.08.2006r. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej bądź uczestnik przetargu uchyla się od zawarcia umowy.
4. Cena wywoławcza: 64.400,00 zł brutto /słownie sześćdziesiąt cztery tysiące czterysta złotych brutto/.
5. Termin składania ofert upływa dnia: 10.08.2006r. o godz. 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Morawicy pokój
nr 5 - do dnia 10. 08.2006r. do godz. 10:00. osobiście bądź przesłać pocztą.
Koperta powinna być oznaczona – „SPRZEDAŻ SAMOCHODU POŻARNICZEGO marki „STAR” 266, Nr rej. KJH
6. Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta,
- oferowaną cenę brutto określoną w złotych oraz warunki jej zapłaty,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się za stanem przedmiotu przetargu.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 10.08.2006r. o godz. 10:30. w siedzibie Urzędu Gminy w Morawicy – sala konferencyjna – I piętro, pok. nr 13.
7. Kryterium wyboru oferty jest cena – 100%
8. Termin związania ofertą – 21 dni.
9. Zastrzega się prawo odwołania lub zamknięcia ogłoszonego przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.