Witamy na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Miasta i Gminy Morawica
Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
ul. Spacerowa 7
26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
www.morawica.pl
e-mail: gmina@morawica.pl
ADRES SKRZYNKI PODAWCZEJ NA PLATFORMIE ePUAP /kk1a219pow/skrytka
Platforma eUsług: https://morawica.uslugicyfrowe.pl/
BIURO OBSŁUGI KLIENTA:
tel. 41 306 75 00, 41 3114 691, 41 3114 692, 41 31 14 693
fax. 41 41 347 35 18
--------------------------------------------------
Przyjmowanie skarg i wniosków
Burmistrz Miasta i Gminy Morawica przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
- w każdy wtorek w godzinach od 9:00 do 15:00, najlepiej po uprzednim umówieniu terminu spotkania
- w każdą środę w godzinach od 15:00 do 16:00, wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu spotkania
Biorąc pod uwagę komfort i wygodę interesantów prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikiem sekretariatu Burmistrza Miasta i Gminy Morawica telefonicznie pod numerem 41 306 79 00 lub osobiście, celem odpowiedniego przygotowania się do rozpatrzenia tematu.
Dzięki wcześniejszej rejestracji możliwe będzie merytoryczne i kompleksowe załatwienie sprawy.
Zastępca Burmistrza, Sekretarz, pracownicy Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu (tj. poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30).
Przewodniczący Rady Miejskiej w Morawicy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 17:00 do 18:00 w Samorządowym Centrum Kultury i Biblioteki (parter, pokój przy bibliotece), najlepiej po uprzednim umówieniu terminu spotkania telefonicznie pod numerem 606-478-059.
Informacji o skargach i wnioskach (o sposobie ich załatwiania, etapie postępowania) udziela pracownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich Urzędu, pokój nr 16.
Sposoby składania skarg lub wniosków:
- osobiście
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub na adres e-mail: gmnina@morawica.pl
- tradycyjna drogą pocztową na adres: ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica
- faksem na numer telefonu 41 347 35 18
- ustnie do protokołu
Problematyka skarg i wniosków unormowana została w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dział VIII) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.